چتر حمایتی صندوق ضمانت صادرات بر سر صادركنندگان ایلامی گشوده می شود
نوشته شده توسط : zwembril

به گزارش ایرنا، 'علی عربی' روز پنجشنبه در جریان برگزاری كارگاه آموزشی معرفی خدمات صندوق ضمانت صادرات ایران در استان ایلام بیان كرد: ‌این صندوق غیرانتفاعی بدون در نظر گرفتن كسب سود تنها با هدف پوشش خطر پذیری تجاری و حمایت از صادر كنندگان ایجاد شده است.

به گفته وی،‌ با توجه به اهمیت توسعه صادرات غیرنفتی و اهتمام جدی دولت و وزارت صنعت،‌ معدن و تجارت برای حمایت از صادر كنندگان این صندوق برنامه ای در سه محور اعتبارسنجی،‌ صدور انواع بیمه نامه و صدور ضمانت نامه بانكی برای فعالان تولید و تجارت تدوین واجراكرده است.

عربی گفت:‌ صندوق ضمانت صادرات با ایجاد افزایش توان صادرات فعالان این بخش و تشویق و ترغیب تولید كنندگان به دنبال حضور واحدهای تولیدی و صادر كنندگان در بازارهای هدف دیگر كشورها است.

رییس سازمان صنعت،‌ معدن و تجارت استان ایلام نیز در حاشیه این كارگاه آموزشی گفت: بر اساس برنامه ریزی، ‌این صندوق آمادگی حمایت از صادر كنندگان این استان در مرز مهران برای توسعه صادرات را دارد.

'علی مهدوی' بیان كرد: ‌این صندوق به دنبال حمایت از تولید صادرات گرا بوده و تلاش شده كه مرز مهران بتواند از ظرفیت این صندوق به منظور توسعه صادرات استفاده كند.

وی ادامه داد: مرز مهران شرایط مطلوبی برای فعالیت های صادراتی دارد كه خوشبختانه تاكنون گام های ارزشمندی برای توسعه همه جانبه صادرات غیرنفتی در این منطقه برداشته شده است.

در این كارگاه آموزشی یك روزه تعداد 70 نفر از تجار و فعالان صادراتی استان ایلام شركت داشتند. ك/2

7173/540/565/ 640





:: برچسب‌ها: طبیعت ,
:: بازدید از این مطلب : 422
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 ارديبهشت 1391 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: